دبستان و پیش دبستانی غیر دولتی حضرت محمد امین(ص)

پایگاه اطلاع رسانی دبستان و پیش دبستانی حضرت محمد امین(ص)

دبستان و پیش دبستانی غیر دولتی حضرت محمد امین(ص)

پایگاه اطلاع رسانی دبستان و پیش دبستانی حضرت محمد امین(ص)

ارتباط با مدرسه

باسمه تعالی  

قابل توجه کلیه بازدیدکنندگان محترم: 

کلیه عزیزان؛اولیاء؛دانش آموزان و همکاران محترم می توانند هرگونه نظر و پیشنهادات خود را  پیرامون دبستان یا  پایگاه اینترنتی مدرسه با پست الکترونیک وبلاگ یا در بخش نظرات اعلام فرمایند.بدین منظور فقط کافی است در مورد هر پست و با کلیک بر روی کلمه نظر ؛در صفحه جدیدی که باز میشود؛ نام یا اسم مستعار خود را وارد کنید و در ادامه در صورت تمایل آدرس ایمیل و آدرس وبلاگ یا سایتتان را وارد کنید و در کادر بزرگ نظرتان را مرقوم فرمائید و بعد کد مشخص شده را در کادر مربوطه وارد کنید و در پایان بر روی کادر قرمز رنگ ارسال کلیک نمائید. کار تمام است .

منتظر پیشنهادات شما عزیزان هستیم  

با امتنان 

نظرات 5 + ارسال نظر
حسینعلی زلرعین چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:28 http://mohammadeamim.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم
رب زدنی علما خدایا علم مرا زیاد گردان
نیایش شهیدچمران
ای خدای من!من بایداز نظر علم از همه برتر باشم. تامبادا دشمنان،مرا از این راه طعنه زنند،بایدبه آن سنگ دلانی که علم را بهانه کرده وبه دیگرانفخر می فروشند ثابت کنم که خاک پا من نخواهندشد.باید همه آن تیره دلان مغرور و متکبر را به زانو در آورم،آنگاه خود ،خاضع ترین و افتاده ترین فرد روی زمین باشم
خدایا به من آنقدر توان ده که کوچکی وبیچارگی خویش را فراموش نکنم ودر برابرعظمت تو خود را نبینم

حسینعلی زلرعین جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:21 http://mohammadeamim.blogsky.com

باسپاس و آرزوی توفیقات بیشتر اجرکم عندالله

از نظر لطف مدیر محترم دبستان نسبت به پایگاه اینترنتی مدرسه سپاسگزارم. امیدوارم با نظرات و پیشنهادات سازنده کلیه عزیزان؛ محتوی و ظاهر سایت غنی تر از پیش باشد. انشاالله

* سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:13

بسم الله الحکیم
سلام علیکم
احتراما از زحمات بی دریغ و خالصانه جنابعالی و همکاران فداکار شما و افتتاح دبستان حضرت محمد امین (ص) و نحوه اداره و تربیت فرزندان دلبندمان کمال تشکر را دارم و دراین باب از خداوند منان از جناب آقای زارعین و جنابعالی و بقیه همکاران توفیق روز افزون مسئلت دارم .
ضمنا با تشکر از تشکیل پایگاه اینترنتی مدرسه از جنابعالی خواهشمند است در صورت امکان نسبت به تغییر رنگ و شکل صفحه وب و نیز تغییر فونت نوشتاری اقدام فرمائید و نیز از شما جناب آقای منصوری گرامی خواهشمند است نسبت به گذاشتن اطلاعات دانش آموزان از جمله عکس و نام ایشان و نیز نمایش دستاوردهای علمی و کارهای هنری و فرهنگی ایشان اقدام نمائید .
با سپاس فراوان
و من الله التوفیق

* سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:15

بسم الله الحکیم
سلام علیکم
احتراما از زحمات بی دریغ و خالصانه جنابعالی و همکاران فداکار شما و افتتاح دبستان حضرت محمد امین (ص) و نحوه اداره و تربیت فرزندان دلبندمان کمال تشکر را دارم و دراین باب از خداوند منان برای جناب آقای زارعین و جنابعالی و بقیه همکاران توفیق روز افزون مسئلت دارم .
ضمنا با تشکر از تشکیل پایگاه اینترنتی مدرسه از جنابعالی خواهشمند است در صورت امکان نسبت به تغییر رنگ و شکل صفحه وب و نیز تغییر فونت نوشتاری اقدام فرمائید و نیز از شما جناب آقای منصوری گرامی خواهشمند است نسبت به گذاشتن اطلاعات دانش آموزان از جمله عکس و نام ایشان و نیز نمایش دستاوردهای علمی و کارهای هنری و فرهنگی ایشان اقدام نمائید .
با سپاس فراوان
و من الله التوفیق

ازنظر لطف شما و توجه به مطالب پایگاه دبستان سپاسگزارم.مویدباشید

* سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:16

پیامبر(ص) می فرمایند:

برای معلم وعالم، تمامی آنچه در آسمان و زمین است، استغفار می کنند حتی ماهیان در آب و فضیلت و برتری معلم و عالم نسبت به عابد، به برتری ماه، نسبت به ستارگان می ماند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد